معرفی بهترین برندهای لباس بچگانه ایرانی از نگاه مادر و پدرها

کودکان در سال‌های ابتدایی زندگی خیلی سریع رشد می‌کنند و لباس‌هایشان برایشان کوچک می‌شود. آستین‌هایی که دیگر به مچ نمی‌رسند و شلوارهایی که وسط ساق پا تمام می‌شوند، خبر از خرید لباس بچگانه جدید می‌دهند. در این میان دغدغه بزرگ پدر و مادرها خرید لباسی است که کیفیت و جنس پارچه آن بالا باشد، طراحی و رنگ آن دلپذیر باشد و سایزبندی آن استاندارد باشد. هیچ چیز مثل شلواری که کمر آن زیادی تنگ است یا بلوزی که با چند بار شستشو رنگ آن می‌رود، نمی‌تواند خستگی خرید را در تن آدم بگذارد!

شما کدام را می‌پسندید؟ برندهای ایرانی یا خارجی؟ به نظر ما وقتی می‌شود در بازار ایران، پوشاک بچگانه ایرانی خوبی را پیدا کرد که از نظر کیفیت با برندهای مطرح خارجی رقابت می‌کند، طراحی جذابی دارد و از همه مهم‌تر قیمت آن بسیار مناسب‌تر است، چرا ایرانی نخریم؟ این یادداشت به موضوع خرید لباس کودک ایرانی و معرفی برندهای شناخته شده آن می‌پردازیم.

اگر حمایت از برندهای خوب ایرانی که در این شرایط اقتصادی چرخ تولیدشان را سرپا نگه داشته اند برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنم یادداشت «ٰبهترین برندهای اسباب‌بازی ایرانی را بشناسیم» را بخوانید. این یادداشت بر اساس تجربه چند ساله‌ من در ارتباط با بازار اسباب‌بازی نوشته شده است.

 

  • برند به‌آوران: پیشنهاد بسیاری از مادران و پدران

کافیست سری به پلتفرم‌های مادرانه مثل فروشگاه بامانو و نی‌نی سایت بزنید تا ببینید بسیاری از کاربران، برند به‌آوران را به عنوان یکی از بهترین مارک‌های لباس نوزاد به یکدیگر معرفی می‌کنند. در این روزها که لباس‌های نوزادی اغلب تکراری و شبیه هم هستند، به‌آوران در طراحی و تولید محصولاتش از طرح‌های خلاقانه و جذابی که از دنیای کودکان الهام گرفته شده استفاده می‌کند و با رنگ‌بندی‌های زیبا به راحتی از رقبا پیشی می‌گیرد. پارچه‌ ۱۰۰٪ کتان و لطیف محصولات به‌آوران کاملا با پوست نوزادان سازگار است و خیال والدین را از بابت کیفیت را راحت می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم این برند توزیع خوب آن در سراسر کشور است به طوری که تقریبا در همه  جای ایران می‌توانید محصولات به‌آوران را پیدا کنید.

سایزبندی لباس‌های به‌آوران از یک تا شش است و پوشاک نوزادان را از بدو تولد تا سه سالگی را پوشش می‌دهد.

محصولات به آوران شامل این موارد می‌شود: ست لباس راحتی نوزاد و کودک، لباس زیر نوزاد، کلاه و سرپوش نوزاد، بادی و زیرپوش نوزاد، تی‌شرت و تاپ نوزاد و کودک، ست لباس نوزادی، شلوار و سرهمی نوزادی

لباس بچه به آوران

 

  • برند تاپ لاین: پوشاک نوزادی، سیسمونی و لباس کودک

تاپ لاین کارش را با سیسمونی شروع کرد، حدود دوازده سال بعد یعنی از سال ۱۳۷۸ به صورت تخصصی بر روی تولید لباس نوزاد متمرکز شد و حالا با ریع قرن سابقه، یکی از تولیدکنندگان صاحب سبک در این حوزه است. جنس پارچه‌های به کار رفته در لباس‌های کودک تاپ‌لاین، تماما نخ پنبه، باکیفیت و ضد حساسیت است. الگوی دوخت این لباس‌ها کاملا استاندارد و متناسب با کودکان ایرانی است. تاپ لاین در طراحی و رنگ‌بندی لباس‌های نوزادی نیز خیلی قوی عمل می‌کند و می‌تواند پدر و مادرها را به خوبی راضی کند. کاربران زیادی در بامانو، تاپ لاین را به عنوان یکی از بهترین برندهای لباس بچه ایرانی معرفی کرده‌اند.

سایزبندی لباس‌های بچگانه تاپ لاین از شماره صفر تا شش است و نوزادان تازه متولد شده تا کودکان سه ساله را پوشش می‌دهد.

تاپ لاین در دسته بندی‌های زیر، پوشاک کودکان را تامین می‌کند:  تی‌شرت و تاپ نوزاد، ست نوزاد، شورت نوزاد، سرپوش و کلاه نوزاد، بلوز و شلوار نوزادی و بچگانه، پیش بند نوزادی

لباس نوزاد و کودک ایرانی تاپ لاین

 

  • برند آدمک، قیمت مناسب و کیفیت عالی

آدمک از جمله برندهای خوشنام و محبوب ایرانی است که بیش از پنجاه سال است به طور تخصصی برای نوزادان و کودکان تا پنج سالگی لباس تولید می‌کند. مسن‌ترها احتمالا به خاطر دارند که در دهه شصت شمسی، برای اولین بار زیرپوش‌های ۱۰۰٪ پنبه‌ای نوزادی توسط آدمک تولید و وارد بازار شد. لباس‌های کودک آدمک با رعایت بالاترین استانداردهای مواد اولیه مصرفی و همینطور جدیدترین روش‌های تولید به راحتی می‌توانند با برندهای هم‌رده خودشان در سطح جهانی رقابت کنند. طرح‌های متنوع و رنگ‌های بی‌نظیر این برند معتبر ایرانی دلیل دیگری است که علاقمندان لباس نوزاد و پوشاک بچه‌ گانه را مجذوب کرده است. نتیجه تحقیقات ما در تحلیل نظرات کاربران در پلتفرم‌های اشتراک تجربه و سایت‌های معتبر خرید آنلاین مثل بامانو نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران از محصولات این برند رضایت بالایی دارند.

توزیع بسیار مناسب لباس‌های کودک و نوزاد آدمک کمک می‌کند پدر و مادرها بتوانند به راحتی محصولات این برند را از سیسمونی فروشی‌ها و لباس فروشی‌های  بچه گانه در سراسر کشور تهیه کنند.

از جمله محبوب‌ترین محصولات آدمک می‌توان به این موارد اشاره کرد: لباس نوزادی دخترانه و پسرانه، کلاه، پیش بند نوزادی، سرهمی نوزادی، ست لباس راحتی، تی‌شرت و شلوارک بچه‌گانه، بلوز و شلوار نوزادی و بچگانه

لباس کودک و نوزاد ایرانی آدمک

 

  • بی‌سی‌سی، تلفیق ظرافت و کیفیت در لباس نوزاد

طراحی زیبا و رنگ‌آمیزی شاد، استفاده از پارچه‌های ۱۰۰ درصد پنبه و درنهایت تولید محصولاتی با کیفیت استاندارد و بدون حساسیت برای پوست نوزادان بخشی از ویژگی‌های برند پرطرفدار و قدیمی بی سی سی است. این برند ایرانی با وجود قیمت کمی بالایی که دارد اما مشتریان ثابت خودش را دارد که از آن رضایت بالایی دارند. شما هم  اگر به دنبال لباسی می‌گردید که خیالتان از بابت استاندارد بودن الگو و دوخت آن راحت باشید، دست روی  bcc بگذارید. انتخاب الگوی متناسب با آناتومی نوزادان که پوشیدن و درآوردن لباس را آسان می‌کند، نداشتن مارک در پشت یقه، لطافت و نرمی پارچه و مقاومت و دوام فوق العاده بالای لباس‌های این برند، او را جزو بهترین مارک‌های لباس بچه ایرانی قرار می‌دهد.

سایزبندی لباس‌های bcc کودکان صفر تا شش ساله را پوشش می‌دهد. از محبوب‌ترین پوشاک نوزادی و کودک این برند می‌توان ست لباس راحتی نوزاد و کودک، بادی‌های پنبه‌ای نوزادی، سرهمی، تی شرت و بلوز، شلوار و شلوارک نوزاد و کودک اشاره کرد.

لباس نوزاد و کودک ایرانی بی‌ سی سی

 

  • برند ریکالاکو؛ باکیفیت، زیبا و اقتصادی

استفاده از بهترین کیفیت پارچه بافته شده از نخ پنبه ارگانیک در کنار دوخت شکیل و زیبا،  الگوهای خوش تن  و نیز قیمت متناسب اصول اصلی تولید ریکالاکو می باشد. پوشاک کودک ریکالاکو شاید به آسانی در همه فروشگاه‌ها در دسترس نباشند اما شما می‌توانید از فروشگاه‌های حضوری و مجازی آن هر آن‌چه لازم دارید را تهیه کنید و با خیال راحت بپوشید و بشورید، بدون آن که نگران تغییر رنگ و بافت پارچه باشید. این را یکی از دوستانم می‌گوید که سال‌هاست مشتری محصولات این برند است.

لباس‌های ریکالاکو برای کودکان صفر تا پنج ساله مناسب است. دسته‌بندی‌های متنوع این برند شامل پیراهن، ست لباس راحتی نوزاد و کودک، سرهمی نوزادی، بلوز و شلوار، تی‌شرت و شلوارک و ست‌های چند تکه نوزاد و کودک است.

لباس نوزاد و کودک ایرانی ریکالاکو

 

  • برند وان بای وان؛ مرجعی مطمئن برای خرید سیسمونی

برند وان‌بای‌وان تولید‌کننده محصولات نوزاد و کودک از بدو تولد تا سه سالگی است. one by one از مواد صددر‌صد کتان برای زیرپوش و پوشاک استفاده می‌کند که کوچک‌ترین حساسیتی برای نوزاد ایجاد نکند. بسیاری از کاربران در پلتفرم‌های اشتراک تجربه مثل بامانو و نی‌نی‌سایت گفته‌اند مشتری این برند هستند و از کیفیت محصولات آن راضی هستند. محصولات وان بای وان شامل انواع زیرپوش‌های نوزادی پوشاک نوزاد و کودک، لباس‌های بافت، آغوش بند کودک، تشک و لحاف نوزاد و کودک، سرویس کالسکه، ساک لوازم کودک ، جوراب و جوراب‌شلواری نوزاد و کودک، پیش‌بند مجلسی نوزاد و کودک و قنداق‌فرنگی است.

لباس نوزاد و کودک ایرانی وان بای وان

 

  • برند برگ سبز، نام آشنای لباس نوزاد و کودک

تعریف لباس‌های نوزاد و کودک آشور رو خیلی از مادران و پدران شنیده‌اند. آشور از سال ۱۳۷۰ پوشاک نوزادی پنبه‌ای باکیفیت تولید می‌کرد اما بعدترها نام تجاری خود را به برگ سبز و تیک‌تاک ساعی تغییر داد. پارچه‌های به کار رفته در محصولات برگ سبز بسیار نرم، از الیاف طبیعی و قابل تنفس هستند. من به عنوان یک مادر ایرانی بارها از محصولات این برند استفاده کردم و در تجربه‌ی من، بافت پارچه در شستشوهای مکرری که لباس‌های کودک تجربه می‌کنند، تغییر زیادی نکرد که نشان از کیفیت مناسب لباس‌های برگ سبز دارد.

لباس‌های برگ سبز برای کودکان یک تا سه ساله مناسب است و شامل محصولاتی از جمله شلوار و شلوارک نوزاد و کودک، بلوز آستین بلند و کوتاه ، زیردکمه‌دار نوزاد، سرهمی، رامپر و کلاه نوزادی است.

لباس نوزاد و کودک برگ سبز

 

مشتاق خواندن تجربه‌های شماییم؛

تلاش کردیم در این یادداشت شما را با ۶ تولید کننده لباس کودک که محصولات باکیفیتی تولید می کنند آشنا کنیم. اگر شما هم تجربه خرید لباس نوزاد و کودک از برندهای ایرانی را دارید، قلم رنجه کنید و تجربه‌ ارزشمندتان را اینجا بنویسید. باشد که کمک موثری برای سایر مادران و پدران باشد.

Related Articles

برو به اپلیکیشن