مشارکت خانواده و آشنایان در جمع آوری عکس های کودک

عکس ها و خاطرات کودک

حتما برایتان پیش آمده که کودکتان را در حال انجام یک شیرین کاری ببینید و بخواهید تا آن لحظه را سریع ثبت کنید. مثلا وقتی در حال خاله بازی با عروسک هایش است و در نقش مادر مهربانی فرو رفته ، عروسکش را بغل کرده و قربان صدقه اش می رود. این صحنه ها آن قدر جذاب هستند که حیف است برای همیشه ثبت نشوند. ثبت خاطرات یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانید در آینده به کودک خود تقدیم کنید.

این لحظات نه تنها برای ما والدین زیبا و خاطره انگیز هستند، بلکه برای خود کودکان هم بسیار دلپذیر اند. کافی است یک تصویر از دوران نوزادی کودک نشانش دهید تا متوجه ذوق او بشوید. در این لحظات با سوال هایی مثل «این منم؟ چرا انقدر کوچولو بودم؟» و نظیر آن ها روبرو خواهید شد.

این را بدانید که عکس ها فراتر از تصاویر هستند. پشت هر عکس خاطرات تلخ و شیرین، تجربه های مختلف و احساسات زیادی وجود دارد که بسیار با ارزش است.

 

عکس های کودک در تلفن همراه و دوربین های مختلف

شما خاطرات کودک دلبندتان را چگونه ثبت می کنید؟ حتما پاسخ بسیاری از شما، ثبت با دوربین های تلفن همراهتان است. امروزه بهترین و سریع ترین راه برای ثبت خاطرات و لحظه های کودکان تلفن های همراه هستند چون همانطور که از اسمشان پیداست، همیشه همراه ما هستند و می توان به سرعت و با یک کلیک، لحظات جذاب کودک را شکار کرد.

از دوربین های عکاسی هم می توان برای ثبت لحظات استفاده کرد اما سختی های آن در مقایسه با تلفن های همراه بیشتر است. برخلاف تلفن همراه، دوربین ها همیشه در دسترس نیستند، و اگر هم در دسترس باشند در امنیت نیستند! کودکان هیچ گاه شی جذابی مانند دوربین عکاسی را از خرابکاری هایشان بی نصیب نخواهند گذاشت و با توجه به هزینه به نسبت گران دوربین های عکاسی، استفاده از آن ها در اطراف کودک ریسک زیادی دارد.

 

عکس های کودک در گالری تلفن همراه

 

حتما حجم زیادی از گالری تلفن همراه شما پر است از عکس های کودک خودتان یا کودکی که در دوستان یا بستگان شماست. اگر متعلق به کودک دیگری است، آیا این عکس ها را به والدین آن کودک داده اید؟ اصلا یادتان مانده که چه عکس هایی از آن کودک دارید؟ خاطرات پشت عکس را چطور؟

یکی از مشکلاتی که اغلب والدین با آن روبرو هستند دسترسی نداشتن به عکس های کودکشان است. والدین در مهمانی ها به دلیل سرگرم بودن با کودک و مشغله های بچه داری، فرصت زیادی برای عکس گرفتن از کودک خود ندارند و این وظیفه را دیگران به عهده می گیرند.

اما مسئله این است که عکس و فیلم های گرفته شده هیچ گاه به دست والدین نمی رسد. آن قدر در گالری گوشی دوستان و بستگان می ماند و خاک می خورد که هر دو طرف از یاد می برند که عکسی گرفته شده بود. در نتیجه همه عکس های زیبا و خاطرات کودک گم می شوند و از بین می روند...!

اما راه حل چیست؟

 

جمع آوری عکس ها در آلبوم بامانو

آلبوم بامانو یک محفل خانوادگی است. یک دورهمی ساده و صمیمی با همه عزیزان و نزدیکان که می توانید عکس ها، ویدیو ها و خاطرات کودکانتان را با حفظ حریم شخصی کودک با هم به اشتراک بگذارید. می توانید از خاله، عمو، مادر بزرگ و هر شخصی از خانواده، بستگان و آشنایان دعوت کنید تا به آلبوم کودک شما بپیوندد، عکس و فیلم هایی که از کودک شما دارند در آلبومش به اشتراک بگذارند. با این روش شما دیگر هیچ عکسی از کودکتان را از دست نخواهید داد. هر خاطره ای که از کودک شما در هر تلفن همراه و دوربینی وجود دارد را می توانید در بامانو جمع کنید و آلبوم کاملی از کودک دلبندتان داشته باشید.

جمع آوری عکس های کودک در آلبوم بامانو

خواهر شما می تواند با نسبت خاله کودک عضو آلبومش شود و هر عکسی که از خواهر زاده در تلفن همراهش دارد در آلبوم کودک پست کند. به همین ترتیب بقیه افراد هم با نسبت های خود و تایید شما وارد البوم می شوند و تمام خاطرات کودک تکمیل می شود.

 

دعوت کردن از آشنایان برای اضافه کردن خاطره و عکس

دعوت کردن از آشنایان برای دنبال کردن آلبوم به صورت کاملا ساده در دسترس کاربران بامانو قرار دارد که در سریع ترین زمان اشخاص را دعوت کنند و از اشتراک گذاری آسان خاطرات و عکس ها لذت ببرند.

 

دعوت از آشنایان و نزدیکان برای عضو شدن در آلبوم بامانو

 

دعوت در بامانو به دو صورت عمومی و خصوصی امکان پذیر است. در دعوت عمومی، شما می توانید گروهی از آشنایان و بستگان را به آلبوم کودک دعوت کنید. اما این روش به دلیل عمومی بودن و حفظ حریم خصوصی محدودیت دسترسی زیادی به افراد می دهد و هر شخص فقط می تواند پست های عمومی آلبوم را مشاهده کند.

در دعوت خصوصی، افراد با توجه به نسبتی که دارند شخصا به آلبوم کودک دعوت می شوند و می توانند تمام پست هایی که به آن ها سطح دسترسی داده شده مشاهده کنند.

عضو شدن افراد فامیل و خانواده در آلبوم کودک در بامانو

 

به همین ترتیب می توانید همه اشخاص مورد نظرتان را به آلبوم کودک در بامانو دعوت و از آن ها بخواهید عکس ها، ویدیو ها و خاطراتی که از کودکتان دارند در بامانو با شما به اشتراک بگذارند.

 

در بامانو هیچ عکسی گم نمیشه

با بامانو خیالتان از بابت خاطرات کودک راحت است! از دوستان و آَشنایان خود دعوت کنید تا عضو آلبوم کودک شما شوند و عکس ها، ویدیو ها و خاطرات کودک و خانواده را با شما به اشتراک بگذارند تا آلبوم جامع و کاملی از تصاویر کودکتان داشته باشید و از تماشای آن لذت ببرید.

حتی می توانید این آلبوم را در نسخه چاپی و فیزیکی سفارش دهید.

همین حالا می توانید آلبوم مجازی کودک خود را در بامانو به صورت رایگان ایجاد کنید.

Related Articles

برو به اپلیکیشن